Verzending en Bezorging
Welkom bij onze FAQ over verzending en levering! Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen over verzendopties, levertijden en het volgen van bestellingen. Ons doel is om uw aankoopproces van begin tot eind zo gemakkelijk mogelijk te maken. Mocht u nog vragen hebben, staat onze klantenservice altijd voor u klaar.
Bezorgen jullie ook gratis?
Ja. Wist u dat wij gratis bezorgen binnen Nederland, België, Frankrijk, Duitsland, Spanje en Portugal? Als u een bestelling plaatst vanaf €499,99 dan bezorgen wij deze gratis.
Voor bestellingen tot €499,99 berekenen wij Nederland €9,45, Belgie €6,85, Frankrijk €16,50, Duitsland €16,50, Spanje €16,50 en Portugal €16,50 bezorgkosten.
Wilt u uw bestelling laten bezorgen in een ander land? Neem dan contact met ons op voor de mogelijkheden en bezorgkosten.
Hoe snel bezorgen jullie?
Standaard bezorging: 2-7 werkdagen (ma-vrij), tenzij anders aangegeven op de productpagina.
Kan ik voor de bezorging een datum kiezen?
Als u uw bestelling liever op een later moment ontvangt, neem dan contact met ons op.
Is mijn bezorging vertraagd?
Controleer in uw account de bezorgstatus en e-mail met tracking code. Wacht enkele dagen indien nodig. Neem contact met ons na 10 werkdagen en vermeld uw ordernummer.
Met wie bezorgen jullie?
Voor de bezorging van uw bestelling werken we samen met meerdere vervoerders, waaronder Bpost, PostNL, DPD, GLS, DHL en Dachser, afhankelijk van de aard en omvang van uw producten.
Wat is de levertijd?
De verwachte levertijd voor elk product vindt u op de productpagina.
Waarom ontvang ik meerdere pakketten?
We doen ons best om alle producten samen te bezorgen, maar sommige kunnen afzonderlijk worden bezorgd vanwege verschillende voorraadlocaties. Bij twijfel, neem contact op.
Waarom is mijn bestelling is niet compleet bezorgd?
Is uw bestelling vertraagd? Geen zorgen, misschien is uw bestelling in meerdere pakketjes geleverd en is er slechts 1 pakket vertraagd. Kijk op de statuspagina van uw order om de status van al uw pakketjes te bekijken. Zo kunt u zien wanneer u de overige pakketten kunt verwachten. Bij twijfel, neem contact op.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Een groeiend aantal producten leveren wij uit eigen voorraad. De rest van ons assortiment leveren wij rechtstreeks vanaf onze leveranciers in binnen- en buitenland. Als u uw bestelling liever zelf afhaalt, neem dan contact met ons op om te bekijken wat de mogelijkheden zijn.
Waar is mijn bestelling?
Wilt u weten waar uw bestelling zich bevindt? U kunt eenvoudig de status van uw bestelling bekijken in uw account bij ons. Daar vindt u ook een link naar uw Track & Trace. U kunt de Track & Trace code ook vinden in uw verzendbevestigingsmail.
Hebt u een verzendbevestiging ontvangen, maar lijkt de Track & Trace code niet te werken? Geen zorgen, de code werkt vaak pas later die dag. Als de code de volgende dag nog steeds niet werkt, neem contact op.
Wat gebeurd er met mijn bestelling als ik niet thuis ben?
Als u een bestelling heeft geplaatst zonder pallet-product, zal de bezorger uw pakketje afgeven bij uw buren als dat mogelijk is. Zo kunt u het pakketje alsnog snel en gemakkelijk in ontvangst nemen! Indien dat niet lukt, zal de bezorger uw pakketje naar een afhaalpunt in de buurt brengen. Zo kunt u het pakketje op een tijdstip dat u uitkomt ophalen.
Als u salonmeubilair, zoals een behandelstoel, heeft besteld, zal onze bezorgpartner uw bestelling naar het depot terugbrengen. Maar geen zorgen, want er zal dan zo snel mogelijk een nieuwe bezorgpoging worden gedaan. Zo bent u er zeker van dat u uw salonmeubilair snel in huis hebt! U kunt de nieuwe bezorgpoging terugvinden in uw Track & Trace code.
Is aanwezigheid vereist bij levering meubilair?
Wij raden met klem aan dat er iemand aanwezig is bij de levering van uw salonmeubilair. Zo kunt u ervoor zorgen dat alles naar wens verloopt en dat u direct kunt genieten van uw nieuwe aankoop! Helaas is het vaak zo dat onze bezorgpartners niet leveren als er niemand aanwezig is om het salonmeubilair in ontvangst te nemen. Zodra uw bestelling is verzonden, ontvangt u een Track & Trace code met geplande leverdatum.
Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond.
Wat als er niemand aanwezig is bij levering van mijn salonmeubilair?
Voor uw bestelling worden twee leverpogingen ondernomen.
- De datum van de eerste poging kunt u via de trackingcode achterhalen. U ontvangt deze per email.
- Voor de tweede poging neemt de transporteur telefonisch contact met u op om deze in te plannen.
- Mochten de levering mislukken of door u worden geweigerd, dan wordt de bestelling geretourneerd.
- De retourkosten bedragen €200 exclusief btw per pallet, welke verrekend worden met uw terugbetaling.
Wat als ik de levering van mijn salonmeubilair weiger?
- Bij weigering wordt de bestelling geretourneerd.
- De retourkosten bedragen €200 exclusief btw per pallet, welke verrekend worden met uw terugbetaling.
Bouwen jullie mijn product ook in?
Nee. Wij bouwen geen producten in omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren.
Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond.
Zetten jullie mijn product ook in elkaar?
Nee. Wij zetten geen producten in elkaar omdat onze bezorgpartners uw bestelling leveren.
Onze bezorgpartners zullen uw salonmeubilair met speciaal vervoer op een pallet uitsluitend bezorgen tot de eerste deur op de begane grond.
Hoe meld ik transportschade?
Meld transportschade binnen 7 dagen na bezorging van het product. Dan ontvangt u kosteloos een vervangend product. Schade gemeld na 7 dagen wordt behandeld als reparatieaanvraag. U kunt ook binnen 14 dagen retourneren. Kosten voor schade worden van het te restitueren bedrag afgetrokken.
Wat als mijn vraag niet is beantwoord?
Kijk op onze veelgestelde vragen pagina. Mocht u het antwoord op uw vraag daar niet vinden, neem dan gerust contact met ons op.